Kroky a informace, které jsou podstatné při jednání poskytovatele se zájemci o sociální službu vč. uzavírání smlouvy - trochu schematicky, trochu procesně.
Nabízíme zde na základě našich zkušeností nápady, tipy a doporučení do praxe poskytování a provozu sociálních služeb.
Zároveň může jít o naladění se na způsob, jak uvažujeme, a Vy si můžete ujasnit své potřeby, než se potkáme.
Budeme rádi za Vaši reakci, komentář nebo doplnění, pod textem článku a nebo mailem.
Prosim Vás, netykejte mi...
04.12.2024
... aneb krátká úvaha o tykání a vykání v sociálních službách
Důstojnost
23.09.2024
A co konkrétně je to ta často zmiňovaná DŮSTOJNOST?
Newslettery Revitalizace sociálních služeb
14.03.2024
listopad 2022
Postupně zde budeme uvádět odkazy na informace, dokumenty a další zdroje, které se mohou hodit pro kvalitní poskytování sociálních služeb, nebo pro zkvalitňování jejich poskytování. A budeme rádi, když nás na cokoliv dalšího nebo doplňujícího upozorníte.
Autor: Mgr. Tomáš Ergens, DiS.
(konzultant, lektor, auditor a supervizor v sociálních službách)